Zde najdete instrukce pro použití simulátoru. Jejich zdrojem je většinou manuál :
"Používání a technika pilotáže Mig-21MF" (šedý podklad instrukce).
Místy je však simulátor příliš
zjednodušený nebo neodpovídá letounu ( podklad instrukce do červena ).
Činnost pilot po usednutí do kabiny |
- zapnout vypínač AKKUM. BORT. AEROD. |
- zapnout jistič AGD |
- stisknout na ladiči rádiového kompasu ARK 10 kanál P |
- přesvědčit se, že ručka ukazatele UKL-2 udává směr k VPRNS |
Poznámka. 1. Je-li letoun v úkrytu, nemusí údaj ručky ukazatele UKL-2
odpovídat směru k rádiové stanici. |
2. Z kmitočtu VPRNS na kmitočet BPRNS se rádiový kompas přepíná za letu
automaticky prostřednictvím UAP-1, jsou-li při průletu nad BPRNS vysunuty podvozky |
Příprava motoru ke spouštění |
- vypínač AKKUM. BORT. AEROD. je zapnut |
- zapnout vypínač GENERAT=. |
- zapnout vypínač NASOS 3.gr BAKOV, NASOS 1gr BAKOV a RAZCHOD. NASOS |
- stlačí na 2 až 3 s tlačítko ZAPUSK NA ZEMLE |
Motor se musí automaticky rozběhnout na volnoběžný režim. |
- zapnout jistič GENERAT.~ AEROD. IST. |
Zahřátí motoru a kontrola letounových systémů a vybavení |
- vysunout a zasunout brzdící klapky; návěstí ŠČITKY VYPUŠČENY na ukazateli polohy podvozků a klapek (PPS-2MK)
se musí rozsvítit a po zasunutí klapek musí zhasnout |
- vysunout a zasunout vztlakové klapky; po jejich vysunutí se musí
rozsvítit návěstí ZAKRYLKI VYPUŠČENY na ukazateli polohy podvozků a klapek, které po zhasnutí zhasne |